גיל המעבר ורפואה סינית

עופרי בס תמונת פנים

גיל המעבר הוא ללא ספק אחת התקופות המאתגרות בחייה של כל אישה. בתור קוסמטיקאית ומטפלת ברפואה סינית, אני ניגשת למושג "גיל המעבר" דרך המשקפת של הרפואה העתיקה מהמזרח, ומבינה שחוסר האיזון שמערער את כל מערכות גופנו, בעצם מהווה פתח בשבילנו ליצירת איזון חדש וחזק יותר. איזון פנימי וחיצוני כאחד

יין ויאנג – לא רק עיגול בצבעי שחור לבן

מההיבט הפילוסופי, יין ויאנג מסמלים את הכוחות הפועלים בעולם. כוחות המחולקים לשתי קבוצות מנוגדות, אשר תמיד שואפות להשלים זו את זו ולהגיע לבלאנס הרמוני. כאשר הם לא מאוזנים, כלומר אחד מהם נמצא בעודף והשני בחוסר, נוצרת מחלה. הרפואה הסינית תשאף לשמור על בריאות הגוף ע"י איזון בין היין ליאנג.

יין (Yin)

"החומר", כלומר סך כל המרכיבים הפיזיים הקיימים אצלנו בגוף: שלד, עצמות, שרירים, גידים, רקמה רכה, דם ונוזלים. מדובר בכוח הנשי, השקט יותר ולתהליכים איטיים ופנימיים.

יאנג (Yang)

היאנג בגוף מתאר את החום, התנועה, הפעילות והערנות, ולכן הוא מכונה "הרוח". הוא משול ל"צד המואר של ההר", כלומר ליום, והוא בא לידי ביטוי באקטיביות ובתהליכים אנרגטיים מהירים וחזקים.
הרפואה הסינית מתייחסת לגיל המעבר כתסמינים הנובעים ממחסור ביִין. כתוצאה מכך מתרחשת הפחתה של הנוזלים בגוף, כך שבאופן המיידי נבחין בירידה בלחות העור, יובש, אודם וגלי חום. אחת הדרכים היעילות לחיזוק הי ִין בגופנו, היא באמצעות שתייה של חליטות תה צמחים ייחודיים, אשר פועלות מבפנים ומחזירות לעור הפנים את החיוניות שלו ומשמרות אותה לאורך זמן.

קרם לחות פנימי?

בהחלט כן! שמירה על לחות רקמות העור והזנתם בעזרת הצמחים הסיניים (חליטות תה) מבפנים. זוהי מתודה שבשנים האחרונות נהיית יותר ויותר טרנדית, פשוט כי היא אפקטיבית. כאשר מטופלות שולחות לי תמונות של הלשון שלהן, אני יכולה לראות בדיוק אילו צמחים הכי נכונים להכניס לפורמולה המותאמת אישית להן על מנת להגיע לאיזון אידיאלי.

האם זה מספיק רק לשתות תה?

כמובן שלא. לכן אני ממליצה לערוך טיפול משולב. בקליניקה של Lilly Kai פיתחנו תכשירים לערכה ביתית מאוזנת, המכילה בתוכה את כל מה שהעור שלך צריך בשביל לצלוח את גיל המעבר בשלום ואפילו לגרום לך להיות זוהרת מתמיד.

Anti Aging by Lilly Kai

ערכת האנטי אייג'ינג שלנו פועלת בשתי חזיתות: חוץ ופנים. את הטיפול החיצוני אני מחלקת לטיפול לילה וטיפול יום. רוטינת הטיפול הלילית מבוססת על פעולות שהורסות ומחדשות את התאים העייפים (קמטים, קמטוטים ופיגמנטציה), ורוטינת הטיפול היומית מתמקדת בבנייה שלהם מחדש ועידוד היווצרות רקמה חדשה עבה ועמידה יותר. בעזרת שילוב של צריכת חליטות תה מצמחים סינים (החזית הפנימית), מושג איזון בריא שמוביל לתוצאות מרשימות ומהירות על גבי עור הפנים שלנו

מה כוללת הערכה?

מערך שלם של סרומים וקרמים המשמשים כמגני העור מפני קרינה, רדיקלים חופשיים, נוגדים היווצרות כתמים והיפר פיגמנטציה. ערכה המחזירה את הזוהר הטבעי לעור הפנים. בונה ותומכת בהיווצרות רקמה עבה ובריאה.

מוזמנת להתחיל בשגרת הטיפוח שלך כבר היום!
נשמח להתאים לך מוצרים שיתאימו לעורך ולאורך החיים שלך בייעוץ אישי ללא תשלום

והכי כיף יהיה אם נפגש באופן אישי אצלנו בקליניקה

עופרי בס

רוצה להתייעץ?
לא בטוחה איזה תכשיר הכי מתאים לך?
עני על השאלון, שלחי לי תמונות ואשמח לעזור לך.