למי התכשירים מתאימים ?

אשה מביטה במראה
עופרי בס תמונת פנים

תכשירי לילי קאי יושבים בדיוק על התפר בין כל הטוב של הטבע ושיא הטכנולוגיה של המדע כדי ליצור תכשירים שבאמת עושים שינוי באופן נעים, בונה ותומך בך ובעור פנייך.

התכשירים מתאימים לתמיכה בעור בוגר -אנטי אייג’ינג (מה זה בכלל? – אפשר לקרוא לעומק פה) לעור בעייתי (גם ההגדרה המוזרה הזאת תקבל תכיף קצת אור) ולאלה שבורכו בגנטיקה מושלמת והן מדהימות אבל רוצות לשמור על עצמן לאורך שנים רבות.

השאיפה שלי היא עור מאוזן ובריא.
איזה כיף זה עור שעונה על השאיפות האלה. אל תרגישי מתוסכלת אם הוא לא מרגיש לך מאוזן ובריא, את לא לבד! ותכיף נדבר גם על זה.
בכל אופן, השאיפה שלי אחרי מספר חודשים- חודש עד חודשיים את כבר תרגישי שהעור בריא יותר, נושם יותר, מאוזן יותר ופונה למקומות חיוביים.

אז בואו נדבר שניה על כל ההגדרות האלה -אנטי אייג’ינג ועור בעייתי.
מבחינתי רוב הנשים מגיל 30 ומעלה יכולות להתחיל לעבוד עם תכשירי אנטי אייג'ינג. האנטי אייג'ינג שאני מתכוונת אליו הוא לאו דווקא מה שהמנתח פלסטי או המזריק של החברה שלכם מתכוון.

אנטי אייג’ינג זה להתחיל לעזור לעור לשמור על החיוניות שלו. חומרי המפתח הן חומצות של פירות. ברובן אלפא הידרוקסיות, בטא הידרוקסיות וויטמין A על נגזרותיו. אלה הם חומרים שהוכחו מעבר לכל ספק כמחדשי תאים ומתקני פגמים. עכשיו השאלה באיזה חומצות כדי להשתמש? באיזה ריכוז?מה ה ph ?
מעבר לחומר הפעיל שבמוצר מאוד חשוב באיזה אמולסיה (תחליב- חומר הבסיס) יושבים השובבים. האמולסיה יכולה להיות ההבדל בתכשיר שיעשה לעור שלך זוהר לעומת התכשיר שיקלף אותו וישאיר אותו מגורה ומסכן.

לכן מאוד חשוב לי מאוד שהסרומים והקרמים של לילי קאי מבוססים על חומרים פעילים. חומרים פעילים מעולים באיכותם, באחוזים גבוהים, אך לא מגרים. האמולסיה תרגיש משכרת, קטיפתית, נעימה, נספגת בקלות ובכיף. לכן אחרי שימוש יחסית קצר של חודש או חודשיים את כבר תרגישי ותראי את ההבדל. העור שלך יתעורר לחיים.

עור בעייתי? מה זה אומר- שוב, זה לא מתמטיקה וההגדרה שלי לאו דווקא תהיה ההגדרה של השכן. עור בעייתי הוא עור שיש לו נטיה לפצעים, פצעונים, אקנה. עור בעייתי יכול להגיע בכמה רמות- קל, בינוני וקשה.
אני תמיד חוקרת את מתלוננים על אקנה מה הם כבר ניסו, האם לקחו תרופות. התרופות הטובות ביותר שיש היום בשוק זה רואקוטן והרבה רופאים גם נותנים אנטיביוטיקה לתקופה.
אני חייבת לציין באקנה לא תמיד הפתרון הוא קל ובנאלי ולא תמיד זה עובד. אני בוחרת להיות כנה כי מי שסובל מאקנה כבר הבטיחו לו הכל והוא כבר חווה אין ספור אכזבות אז אני מציעה מציאות.

המציאות היא כזאת – אקנה יושב אצל אנשים שונים על דברים שונים. בתור מרפאה לפי הרפואה הסינית זה אפילו עוד יותר ברור. יש אקנה הנובע מלחות וחום, יש מ״רעילות״, סטרס, חוסר שעות שינה, שינויים הורמונליים. בקיצור זה עולם ומלואו ולפעמים נטו זמן וניקוי עוזרים. לפעמים שינוי התזונה עוזר ולפעמים שינוי ואיזון הורמונלי עוזרים.. לצערי אין לי בשורות משמחות בנושא.
מהניסיון שלי במרוץ 15 השנים שאני עובדת כקוסמטיקאית ומדקרת אני יכולה להעיד שיש לי הצלחה גדולה עם כמה תכשירים אך לא תמיד זה עובד.

הפתרון הקוסמטי שלי לפצעים ברמה קל עד בינוני- הוא שימוש קבוע בחומרים פעילים בלילות (ויש כמה ריכוזים תלוי באופי הפצעים) בצירוף עם תכשיר שפועל על העור כמו אנטיביוטיקה טבעית .
ביום או לחות מדיקלית עדינה ונטולת מגרים או לחות שוב- מבוססת על צמחים שמחטאים ומאחים את העור. בנוסף מסיכת השמאן שלנו עושה פלאים לעור מגורה. כי היא ממש עוזרת לו להתאזן.

עור רגיש- ופה אני נוגעת בנקודה אולי הכי רגישה והכי קשה לפענוח.
רוב הבנות עם עור לא מטופל יגידו שיש להן ״עור רגיש״.
עור רגיש מבחינתי זה עור ש״נכנס לקריזה״ מכל תכשיר. כי הוא נמצא בחדר האינטימי שלו ולא יודע לתקשר עם הסביבה וכל תכשיר גורם לו לצעוק, בפצעים , בגירוי, וכו. לצערי זה לא עור נדיר. יש להרבה נשים בעיקר שם בחוץ עור שעונה על הקריטריון הזה. זה בגלל שעד היום העור הזה לא פגש במי שהצליח לפענח אותו. עורות כאלה צריכים עבודה במדרגות.
מה זה אומר?
זה לרוב אומר השהיה עם החומצות. לאט לאט ללחוש לעור עם חומרי הזנה ופירוק עדינים עד שיהיה עמיד מספיק להתמודד עם חומרים פעילים ולהיות כל מה שאת ואני חולמות- מהמם.

אשמח לדעת איזו הגדרה איתה הכי הזדהתם.
כל שאלה או תגובה אני מאוד רוצה לשמוע.

לילי קאי- כל מה שהעור שלך צריך.

מוזמנת להתחיל בשגרת הטיפוח שלך כבר היום!
נשמח להתאים לך מוצרים שיתאימו לעורך ולאורך החיים שלך בייעוץ אישי ללא תשלום

והכי כיף יהיה אם נפגש באופן אישי אצלנו בקליניקה

עופרי בס

רוצה להתייעץ?
לא בטוחה איזה תכשיר הכי מתאים לך?
עני על השאלון, שלחי לי תמונות ואשמח לעזור לך.